«آپارتمان سازی» شخصی احمدی نژاد + عکس «آپارتمان سازی» شخصی احمدی نژاد + عکس 




«آپارتمان سازی» شخصی احمدی نژاد + عکس

 

بنا بر این گزارش، این منزل در ابتدای حضور احمدی نژاد در جایگاه ریاست جمهوری، و اعلام فهرست اموال و دارایی های وی به رییس قوه  قضاییه، «یک باب منزل مسکونی به مساحت ۱۷۵ متر، با ۱۲۷ متر مربع زیربنا، ۴۰ سال سابقه ساخت در منطقه  نارمک تهران» اعلام شده بود و سال گذشته داماد پروین احمدی نژاد در وصفش گفته بود: «منزل دکتر احمدی نژاد به قدری فرسوده است که اگر ایشان عطسه کند دیوارهای منزل به لرزه افتاده و نماز آیات بر اهل منزل واجب می شود!!»

احمدی نژاد در اولین روزهای بعد از پیروزی در انتخابات بر ماندن در همین منزل و عدم حضور در منزل ریاست جمهوری تاکید داشت، اما با توجیه مسوولان امنیتی سرانجام به سکونت در منزلی در خیابان پاستور رضایت داد و اکنون نیز طبعا در همان منزل سکونت دارد.

این که احمدی نژاد منزل فرسوده خود را همانند صدها هزار هموطن دیگر نوسازی کند، البته یک امر طبیعی است، اما نکته جالب اینجاست که وی در آخرین سال خدمت در ریاست جمهوری به این کار اقدام کرده و این در حالی است که برخی منتقدان اصولگرا ظاهرا برای دوران بعد از ریاست جمهوری وی خواب هایی دیده اند.

احمدی نژاد گفته بعد از ریاست جمهوری سیاست را کنار می گذارد و همزمان برخی رسانه ها مدعی شدند مشایی پیشنهاد کرده که وی مجددا شهردار تهران شود. اگر این فرض درست باشد، شاید احمدی نژاد قصد دارد قبل از شهردار شدن خود خانه اش را بسازد تا هیچ شائبه ای در این زمینه رخ ندهد.

با این حال خبرنگار «بازتاب» برای تهیه گزارش وعکس از آپارتمان سازی شخصی احمدی نژاد به محل زندگی سابق او مراجعه کرد، کوچه ای بن بست در میدان 72 نارمک تهران.

کوچه ای به طول حدود 50 متر که زمین احمدی نژاد آخرین قواره جنوبی در آن است.

«آپارتمان سازی» شخصی احمدی نژاد + عکس

بیشتر خانه های این کوچه که اکثرا مانند زمین احمدی نژاد قواره های 175 متری هستند، نوسازی و تبدیل به آپارتمان های 5 طبقه شده اند اما منزل احمدی نژاد یک طبقه بیشتر از بقیه ساختمانها دارد و برای آن زیر زمین نیز پیش بینی شده است.

همان گونه که تصاویز نیز نشان می دهد، اسکلت منزل احمدی نژاد از فولاد بوده و در کنار تصاویر نیز مشخص است که علاوه بر استفاده از اسکلت فولادی، دیوارهای این خانه از بتن مسلح در حال ساخت است و اگر به قول داماد پروین احمدی نژاد خانه قبلی او را عطسه می لرزاند، منزل جدید را توپ هم نمی تواند تکان بدهد.

یکی از ساختمان سازان محل که در حال ساخت ساختمانی 9 طبقه در همین محل است، به خبرنگار بازتاب می گوید: ساختمان احمدی نژاد طوری طراحی شده که زلزله ای معادل ده ریشتر را هم می تواند تحمل کند.

«آپارتمان سازی» شخصی احمدی نژاد + عکس

وی می گوید: هم اسکلت فلزی و هم دیواره بتن مسلح این خانه، فراتر از استانداردهای فعلی کشور است و نمی دانم چرا این خانه را این قدر محکم می سازند.

همسایه دیوار به دیوار احمدی نژاد از اینکه به دلیل کند پیش رفتن کار اسکلت ساختمان احمدی نژادساختمان وی عقب افتاده است ناراضی بود و می گفت بخشی از اسکلت خانه احمدی نژاد آورده شده اما قطعاتی نیز از قلم افتاده که موجب شده کار تکمیل اسکلت به تاخیر بیفتند.

از دیگر نکات جالب آپارتمان سازی احمدی نژاد، مخفی نگه داشتم اطلاعات پروژه است.

«آپارتمان سازی» شخصی احمدی نژاد + عکس

مطابق با ضوابط شهرداری، هر ساختمان در حال احداث باید تابلویی داشته باشد که مشخصات مالک، طراح، ناظر و مجری در کنار زمان آغاز پروژه درج می شود. در حالی که برخلاف همسایه های احمدی نژاد که در حال ساخت وساز هستند و تابلوی ملک خود را درج کرده اند، تابلویی برای ساختمان احمدی نژاد وجود ندارد و حتی عوامل اجرایی نیز نمی دانند دقیقا مسئول این پروژه کیست؟

اسکلت ساختمان توسط شرکت سبلان در دست اجراست که ظاهرا سرعت پیشرفت کار نیز چندان زیاد نیست.

 

منبع : سیمرغ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: «آپارتمان سازی» شخصی احمدی نژاد + عکسآپارتمان سازی شخصی احمدی نژاد

داغ کن - کلوب دات کام بازديد از اين مطلب : مرتبه با کليک بر روي + ار ارسال کننده اين مطلب تشکر نمائيد




اخرین مطالب

ollow" />